دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 183671
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
تفاوت نسلا تو شلواره...

سلام دوست جونیام.وااای مرسی از همتون بخاطر اینهمه کامنتی که میذارین و محبتی که دارین.میدونم خیلی از دوستا هم امتحاناشون شروع شده.بهتره پای درس و مشقتون بشینین و مدتی بیخیاله نت بشین.(کاش یکی بیاد گوشمو بپیچونه اینارو به خودم بگه بلکه واسه کنکور که ماه دیگس درس خوندم!)بخاطر محبتایی که بهم دارین منم واستون یه کادو دارم.یه نقاشی به افتخار شما کشیدم(میخواستم بگم نقاشیم بلدم)

با عرض پوزش از رز جونه خودم باید بگم که برنده عیدی عوض شد البته رز جونم همچنان برنده میمونه چون در وقت مقرر شرکت کرده بود.برنده دیر شرکت کرده هست:

علیییییییییی(ملقب به پاره خط)

با دریافت 720 هزار تومان عیدی...

دیشب عروسی خواهر الهه بود.من که تا دقیقه نود نمیخواستم برم.پروا کلی باهام حرف زد تا راضی شدم برم.نیم ساعت بعدش پرستو زنگید گفت ایام فاطمیس نمیام.یه ربع بعدش پروا زنگید گفت خواهرم با بابام دعوا کرده نمیذاره بیام.درنتیجه منم نرفتم.الهه دیشب بهم زنگید از خجالت جواب ندادم.میدونم که تا مدتی اصلا باهامون حرف نمیزنه.اگرم اتفاقی ریختمون رو دید تیکه تیکمون میکنه و میندازه جلو سگا تا بخورنمون.الهه جونم ببخشید عجیجم.

دیروز رفتم خونه یکی از دوستام.البته 3سال از من بزرگتره.یه پسر داره که خرداد میره تو 2سال.عزیییییزم.الهی مامانش فداش شه،اینقده بانمکه که نگو.بجای خاله به من میگه آجی.حرف که میزنه دوست دارم لپشو اینقده گاز بگیرم تا کنده شه.هی دور میخورد میومد میگفت:تتنی دالی؟(بستنی داری؟)فکر میکنه یخچال مغازه اس ومی ایسته درش میگه:مانان،پتت دالی؟تتنی دالی؟پتیت دالی؟تیب تلت دالی؟(ترجمه:مامان،پفک داری؟بستنی داری؟هویج داری؟سیب سرخ کرده داری؟)پسر دوستم هم سنه نی نی داداشمه با اختلاف 15،16روز.وقتی پسر دوستمو دیدم گفتم رفتم خونه حتما یه پس گردنی حواله نی نیمون میکنم که اینقده خنگه.نی نیمون 4کلمه ی: دایی(به مردا میگفت)نانی(برای استفاده در صدا کردن جنس زن) می می(برای رفع گشنگی) و چون یه سگ دابرمن داریم ادای سگ رو درمیورد وقتی صداشو میشنید.آقا عید شد رفت اینور اونور حالا اون 4کلمه رو هم نمیگه و فقط جیغ میزنه.اینم شانس ما...

هر جلسه از کلاس زبان یه مکالمه هم داریم.بعداز خوندن اون باید 2به 2 یه مکالمه بسازیم.اینقده از این قسمتش بدم میاد که نگو،آخه نمیدونم چی بگم چون باید فراتر از خود کتاب باشه.اگه بگه موضوعم چی باشه آدم دردش نمیاد.چشمتون روز بد نبینه وقتی استاد میگه: make Conversation (مکالمه بسازید)میخوام خودمو خفه کنم.دیروز داشتیم در مورده صفات ظاهری و شخصیتی میگفتیم.اینقد زیاد بود که همش خمیازه میکشیدم از خستگی.دیگه با التماس گفتم بابا همون میک کانورسیشن(مکالمه ساختن)بهتربود.حالا نمیدونم چطور اینهمه خصوصیت رو حفظ کنیم.یکی از بچه هارو گذاشتیم رو صندلی وسط کلاس تا درموردش حرف بزنیم که چه صفاتی داری.هرکی یه چیزی میگفت،اونم میگفت: چی گفتی؟چی گفتی؟ترجمه کن ببینم چیز بدی نگفته باشی.جلسه بعدیم نوبت بقیس.

اینم یه طنز واسه خاتمه.نظر یادتون نره...

 تفاوت نسل هارو میشه توی نوع شلواراشون دید ها

گروه اینترنتی میشی گروپــــ

 

 

 

 




چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, توسط sogand